Merhabalar, Uzuuuun bir aradan sonra, eski günlere nazaran bitip tükenmeye bu denli yaklaştığım anlarda yaptığım gibi, blog yazmaya geri dönüyorum. Elbette ki gene müzik paylaşacağım fakat içimde kalan ve adresine gönderilmemiş hisleri de buraya dökmek isterim. Nitekim her şeyin en güzel olabileceği bir evreden çıktım. Aslında çıkalı 4 ay kadar olsa da, ben bunu yeni idrak ediyorum. Bazı şeyleri de geç idrak edebildim zaten. Bu şekilde hayatta çoğu kişiyi ve şeyi kaybedeceğime neredeyse eminim. Ama keşke ilki böyle olmasaydı diyor insan. En büyük heyecanım ve mutluluğum da ne oldu bugün biliyor musun?
Available
Status(February 11)
Ağaç

Bookmark the permalink. RSS feed for this post.
Blogger tarafından desteklenmektedir.

Search

Bu sitedeki müziklerin hepsi canım sıkıldığı için paylaşılmaktadır.