İki gün önce hiç yapmadığım bir şey yaptım ve hayatımdaki beni yerle bir eden bir olayı, ekşi duyuru'da, hiç tanımadığım insanlara yazdım. Herkesin soru sorduğu bir platformda, cevaplarını bildiğim bir şey soramadım elbette. İçimi döktüm sadece. Öyle ya, yakınımda bunları doya doya anlatabileceğim biri yok. Ağırlığımı paylaşan biri yok. Hiç öngörmediğim kocaman bir boşluk var artık.
Daha önce milyonlarca kez dinlediğim bir parçayı, bir sözlük yazarı paylaştı benimle. Uzun uzun da yazmış kendi tecrübelerini ve benimle ilgili yorumlarını. Sonra da bu parçayı paylaşmış. Hala bir yerlerde mutluluğun tek bir müzik olduğunu bilen birileri var ve hiç tanımadığı ve tanımayacağı bir kişiye bu denli vakit ayıran kişilerin varlığını hala bilmek o kadar güzel ki. Onun sözlerinden sonra, şarkı sözleriyle beraber inanılmaz oturdu kafama Everybody Hurts. Onunla beraber benimle konuşan, bana bin bir nasihat veren insanlarla, Umutcan'ın plak sürprizinden sonra ikinci kez mutlu oldum.

Bookmark the permalink. RSS feed for this post.
Blogger tarafından desteklenmektedir.

Search

Bu sitedeki müziklerin hepsi canım sıkıldığı için paylaşılmaktadır.