En büyük isteklerimden biri Pavement'ın Slanted and Enchanted plağına sahip olmak. Bulabilir miyim bilmiyorum ama umut işte.
Elbette ben de büyüyeceğim. Hiç benmişim gibi yaşamadığım son bir buçuk iki ayı atlatacağım. Elbette ben de biliyorum bunları.
Ancak o fotoğrafla ve ardındaki sözlerle, dediğin gibi sen sen değilsin artık. Ben bunu sevmemiştim, eskisini sevmiştim. Her şeyin eskisini sevdiğim gibi.
Tek yaptığım kutuyu açmaktı. Ancak böyle emin olabilirdim kedinin öldüğünden. Kedi ölmüş.
Birbirinin karşıtı iki yoğun duyguyu beraber yaşamak da çok garip.
"Seviyorum onu çok seviyorum. İki haftadır tanıdığım biriyle evlenmeyi düşünecek kadar çok seviyorum."
Bilmem ki. Böyleyse zaten ne diyebilirim. Sadece utandım. Çok utandım.

Bookmark the permalink. RSS feed for this post.
Blogger tarafından desteklenmektedir.

Search

Bu sitedeki müziklerin hepsi canım sıkıldığı için paylaşılmaktadır.