"I have to go home"
"You are home"
Ev diyebileceğim yer burası. Ve çok ama çok yazasım var.
Hazır Tenten'in de her sayfası bittikten sonra, günlüğümü buraya taşımam çok mantıklı.
Oturup izleyeceğim yine Almost Famous'ı. Bir de haberin yok ama The Boat that Rocked'ı da izlemiştim. Müzik dolu filmlere bayılıyorum. Yol filmlerine bayılıyorum. Yol fotoğraflarına, yolda konuşmalara, yolda düşünmeye, boş boş dışarı bakmaya, yolla ilgili her şeye bayılıyorum. Uzaklaşma, kaçma hissine bayılıyorum. Artvin'e gidesim var.

Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

One Response to

Adsız dedi ki...

Uzunca bir süre izlemeyi geciktirdim Almost Famous'ı. Meğerse ne hataymış! Israrla izlememi isteyen kişi aslında beni ne kadar iyi tanıyormuş. Şimdi çok minnetarım. Tekrar izlememe ve onu anmama da bir sebep oldu bunu görmek.

soundtrackten gelen fleetwood mac-future games melodisiyle teşekkürler!:)

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Search

Bu sitedeki müziklerin hepsi canım sıkıldığı için paylaşılmaktadır.