İstiklal'de, Taksim'e yakın ara sokaklardan birinde, dışında kocaman "Kelepir Kitap" yazan bir mekan var.
Tamamen kitap satan eski bir mekanın bir köşesinin de plaklara ayrıldığından emin olarak girdim içeriye.
Yanılmamışım. Ancak plaklar atılmış sağa sola. İçlerinde 70'ler Balkan ve Rus müziklerinin yığınla olduğu bir plak serisi karşıladı beni.
Güzel bir kayıt bulabilmek için epey araştırmak gerekiyor. Şans eseri "70'ler karışık pop" başlıklı bir plak buldum. İçinde sadece iki parçayı biliyordum ama diğerlerine de şans vermek istedim elbette. Her plak yalnızca 10 liraydı ve plaklar oldukça iyi korunmuş. Eskinin verdiği cızırtılarla analog bir kaydı oldukça kaliteli bir şekilde dinlemek gerçekten mutluluk verici.
Bu plaktan bir parça "Sugar Me" de dilime dolandı. Sizin de dolansın. Ama analog kayıttan dinlemek kadar da güzel değil bu youtube kaydı.

Bookmark the permalink. RSS feed for this post.
Blogger tarafından desteklenmektedir.

Search

Bu sitedeki müziklerin hepsi canım sıkıldığı için paylaşılmaktadır.