Başka amaçlarla aldığım pikap bana kaldıktan sonra kendimi bu ara pek nadide plaklara verdim.
Kadıköy Akmar Pasajı'nın alt katında, kendimi ait hissettiğim güzel bir plak dükkanı keşfettim.
Geçen hafta buradan, dostum Umutcan ile aldığım, Neil Diamond ve Journey plaklarına gözüm gibi bakarken Kadıköy vapurunu bekliyorduk.
Ve ben daha 1 saat önce aldığım plakları, iskele karşısındaki banklardan birinde unuttum. Resmen terk ettim yani.
Az paramdan olabildiğince ayırıp aldığım plakları, umarım yine pikap sahibi biri bulmuştur ve dinliyordur. Özellikle Journey plağını çok sevmiştir.
Birkaç gün sonra Umutcan-artık ne kadar üzüldüğümü fark etmiş olacak ki-bana harikulade bir plakla, Morrison Hotel albümüyle geldi.
Günler sonra moralimi böyle düzelten bir olay yaşadım ve ufak şeylerle mutlu olma geleneğimi sürdürdüm.
O albümden benim de çok sevdiğim bir şarkı olarak Waiting For the Sun dinleyelim.

Bookmark the permalink. RSS feed for this post.
Blogger tarafından desteklenmektedir.

Search

Bu sitedeki müziklerin hepsi canım sıkıldığı için paylaşılmaktadır.